6.3.10

Bio

Efter en dag på stan med mamma så är jag rätt trött, men inte får jag vila för det! Ikväll blir det bio, jag ska se "Percy Jackson - kampen om åskviggen" med mamma. När hon fick se trailern så blev hon inte lika glad...

Mamma - "Finns det ingen annan film att se?"
Jag - "Nej, på Alice i Underlandet finns det bara 5st platser kvar och då kan man inte boka."
Mamma - "Och du kan inte tänka dig att se den utan 3D....?"
Jag - "Alltså det känns mer värt att se den i 3D så man ser den ordentligt liksom"
Mamma - "Jaha..."
Jag - "Men mamma är du chicken?! Det här ska jag skvallra om..."
Mamma - "NEEEJ! Boka bion!! Efter vi sett den ska jag gå runt och säga till ALLA att jag sett den med dig!"
Jag - "Haha, ja gör det!"
Mamma - "Får jag hålla dig i handen under filmen?"

Hörde henne även prata tyst med pappa om att hon, trots pappas förkylning, ville sova i samma rum som pappa efter filmen. Snacka om att köra på säkert kort!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar