12.3.10

Det dröjde länge innan jag ens förstod

Jag känner att jag har sackat på mitt bloggande på senaste tiden, men jag tänker inte be om ursäkt! Muahahaha! Johannes ville att jag skulle skriva om honom, men det tänker jag inte göra för han har åldersnoja!...

JOHANNES säger (16:36):
All star hette NK för jättelängesen

Emma säger (16:36):
jahaja!

JOHANNES säger (16:36):
det var då mandarin/chili cidern kom

JOHANNES säger (16:37):
jag var 18 år

Emma säger (16:37):
åhå!
legendariskt?

JOHANNES säger (16:37):
summer jam med underdog project osv
crazy in love med beyonce
sjult nostalgisk

Emma säger (16:37):
hahaha
kul!

JOHANNES säger (16:37):
jag är gammal emma!

Emma säger (16:37):
ja, snart dör du

JOHANNES säger (16:47):
jag gör ju det
förstå att stället har hetat typ 3 andra namn efter NK
så gammal är jag

Emma säger (16:48):
gammelsmurfen

Sån blir man när man bor ensam ute på en ö, så ensamt att man får vandra i flera dagar för att se någon människa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar