16.12.09

Konsten att vara konfirmationsledare

Idag har jag då jobbat igen! Det var skoj och jag åt mycket pepparkaksdeg. Detta jobb går liksom inte ut på så mycket annat än att umgås och pyssla och kanske prata någon skvätt om Gud. Jag brukar få fina kommentarer dock av en konfirmand vid namn Christer.

Förra gången jag jobbade så hade jag sparkat av mig mina skor och skulle i slutet ta på mig dem igen...


Christer
- "Ofta dina feta vader får plats i de där skorna?!"
Jag, nervös - "Eehm.. jo?"

Idag så satt Christer och bara tittade på mig ett bra tag vid pepparkaksbaket...

Christer - "Alltså, har du silikonpattar?"
Jag, chockad - "Eehm.. Nej...?"

Ser jag ut som någon som skönhetsopererar mig över huvudtaget?

xoxo /Emma

1 kommentar:

  1. Charmerande pöjk. Du måste bli lite rappare i käften flicka.

    SvaraRadera