12.12.09

i måndags

Juste! Jag har glömt att lägga upp en underbar film från i måndags. För er som läser min blogg, minns ni filmen med Michael Jackson ghost? I alla fall så lät jag Persson och Johanna se den filmen i måndags hemma hos mig efter att jag hade vart ute och lekt taxichaffis och körde vår godishuset runda. Jag var då tvungen att filma dem...




Sedan tänkte jag säga att jag delar smärta med alla er som tagit grissjuke sprutan. Det är nämligen så att jag trillade igår i halkan. Mina tankar gick i hundra alltså under tiden!

- Nej! jag vill inte slå bakhuvudet!!
- Åh, inte få armen ur led igen!

- Shit vad ont detta kommer göra..

- Äsch! Jag vänder på mig i fallet så jag ramlar på mage istället..


Den sista tanken blev till verklighet, jag gjorde likt vågen i fallet och vände mig, men lyckades landa på höften, vaden och såklart armen. Armen har domnat hela gårdagskvällen, lyckades väl komma åt någon kärringnerv, och även fick jag ett litet skrubbis på vaden. Och idag då jag vaknar känns det som att jag har träningsvärk i hela armen.
LYCKAT!

xoxo /Emma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar