1.10.09

FISA

Ja, nu har ni hört det! Tjejer kan också fisa ibland, än fast man inte kan tro det eftersom att vi är så duktiga och ordentliga, tänker på imagen.

Men nu var det inte det detta inlägg skulle handla om, utan det handlar om mig - i egen form - JAG.

Jag gick på stan med Johanna idag (jag vet, jättedumt eftersom hon stinker så mycket att det sätter sig i mina kläder, men jag lovar! Jag tog ett rejält bad efteråt). Jag gick in på Korvgubben för att möta henne och hennes vän "Simba":

Johanna - "Emma, har du testat göra ett iq-test?"
Jag - "
Ja, det har jag faktiskt!"
Johanna - "
Började du gråta blod över resultatet?"
Jag - "
Nej, faktiskt inte. Jag fick över normalt på den!!"
Johanna - "
Åh, jag med!"
Jag - "
Jag fick faktiskt två poäng från att bli inbjuden till FISA..."
Johanna - "Vad sa du att det hette Emma?!"
Jag - "
FISA...?"
Johanna - "
HAHAHAHAHA!! Säg det igen!!!?"
Jag - "
NEJ! Men vad heter det då?!"
Johanna - "
MENSA Emma, MENSA!"
Jag - "Ja, men det var ju det jag menade! Men vad är FISA då?!"
Johanna - "
Det finns inget som heter FISA, och detta visar ju verkligen att du är smart..."


Kan det bli sämre? Jag som skulle vara cool och bra. Synd att hon är sådan Buzzerwizzerrrrr och märker ord hela tiden!!



1 kommentar: