2.10.09

23.48

Är det någon annan än jag som tänkt på vilket missflyt man får om man tittar ner på tangentbordet när man skriver? Jag satt precis och chattade med vänner på msn och facebook när jag hör padre utbrista efter att ha lyssnat till mitt knapprande i ett tappert försök att somna...


Pappa - "Alltså det kan inte vara så här snabbt du skriver!"
Jag -"Va? Jo...?"
Pappa - "Men nej! Så där snabbt kan inte jag skriva! Under en mening som du skriver så hinner jag inte ens trycka på samma tangent två gånger!!! Du kan inte stava rätt!!"
Jag -"Hahaha! Dagens ungdommar som ni brukar säga..."


Det enda jag missade i denna konversation
var det bästa motargumentet så jag skulle kunnat verka cool inför min pappa... Det hade vart så underbart om jag bara tänkt på det just då! :

- "
Neejdu pappa, det här är ju bara mitt saktaste..."

Och då skulle han tänkt :

- "
Shit! Om det där är hennes saktaste, hur snabbt kan hon inte skriva då?!"


JÄTTESNABBT KAN JAG JO JAJJAMEN!


Nej, nu känner jag hur John Blund
sveper chinchillasand i mina ögon likt en katt som slänger sylvassa taggar kring sig och siktar väldigt hårt på akilleshälen! Jag är trött!

Godnatt gott folk!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar