29.9.09

23.15

Nu kommer jag gå under min värdighet och berätta om någon annan än mig själv i denna blogg.


Jag och Johannes sitter och chattar på Facebook och Johannes tar en sväng förbi Kvantum så efter 20 min är han tillbaka igen:


Johannes - "Emma nu måste du berätta precis ALLT som hänt sedan sist vi pratade! "
Jag - "Okej.. Jag överväger att råna en bank!"
Johannes - "Det har jag också övervägt förut! Inte ikväll, men förr i livet..."
Jag - "Jamen, då kan vi ju göra en cup tillsammans!"
Johannes - "JA! Men vart tänkte vi råna ifrån?"
Jag - "Ditt bankkonto!"
Johannes - "Men det tjänar ju inte jag på? Att råna mig själv och sedan dela det med dig?"
Jag - "Nej, men jag gör!"

Jag har försökt förklara för honom att jag är ond, och jag tror nu att jag lyckats!


Förresten så hörde jag att min lilla sork unge Johanna är lycklig och vandrar på moln så jag måste ta ner henne till jorden (och kanske lite längre ner också) och säga... Du är INTE cool!


Detta är då en bild på ungefär hur jag ser ut. Fast jag har bröst och använder kläder...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar