29.10.09

Min mamma

Detta inlägg är tillägnat till min käre mor som nu lämnar mig och lägenheten. Det har vart mysigt att hon bott här och allting har fungerat bra.

Tanken slog mig inte för ens nu - hur ska jag klara mig helt ensam?! Javisst, jag är övertygad om att jag kommer klara mig, men jag har ju fått sådana bekvämligheter när hon bott här. Mat på bordet, mat i kylen, råd och prat.

Tack för denna tiden tillsammans med dig mamma för det känns som att vi lärt känna varandra mer under den här tiden än någonsin.

Bild tagen på lilla julafton -08

xoxo / Emma

2 kommentarer:

  1. Nu kan vi prata i telefon på kvällarna Emma! Yaay! Nä, det känns inte bra fast än jag försöker tänka positivt. VI KOMMER SAKNA DIG MARIT! <3

    SvaraRadera
  2. Det var snällt sagt Johanna! Jag kommer att sakna er två också! Det har varit så mysigt att få vara med er :-)

    SvaraRadera