27.10.09

Pizza

Ni kan ju inte bara gissa vad jag ska få till middag idag?! PIZZA! Alltså, varför är skräpmat alltid så fruktansvärt gott? Okej, anledningen till att jag får pizza idag är nog för att mitt kvällsschema innehåller tvätta kläder och plugga... Ska detta verkligen föreställa ett lov?!

Bästa bus ringningen ever gjorde jag idag - till Johanna. Hon var på jobbet och då ringde jag henne och satte igång Darth Vader musiken ni vet - "DA DA DA DATADA DATADA!!". Hon blev asrädd och jätteirriterad eftersom att jag egentligen inte ville något med samtalet utan bara störde henne i jobbet :) ONDSKA!!

Jag har nog aldrig vart mer irriterad än vad jag var idag! Jag vart så irriterad att jag till och med blev sur på samhället runt om kring mig.

På vägen hem (ca 20min) hann jag göra:

- bli sur på mamma
- ösa ur min ilska till Hanna
- sparka på en ölburk som var halvfull så det skvätte ut över hela mig
- ta ett stenhårt kliv i trappan så jag trampar snett
- kickar i knät i dörren när jag ska öppna den

Men så fort jag kom innanför dörren och satte på lite musik så blev allt coolt och jag återgick till min coolhet :)


xoxo / Emma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar