25.10.09

höstfin layout!

Nu har jag vart duktig idag och fixat lite med mig blogg. Johanna har klagat på mig för att jag aldrig uppdaterar min blogg, så jag tänkte att jag kanske ska ta tag i det ändå igen...?

Kanske ska jag bjuda på lite bilder för att muntra upp er alla för jag har ingen idé på vad jag ska skriva idag. Jag antar att jag kanske är lite för trött för att ens kunna tänka ut något smart. Idag har jag verkligen insett hur det måste kännas att vara som Johanna, sepe, osmart, oälskad, segtänkt, ful, äcklig och skabbig... Shit vad jobbigt hennes liv måste vara! Inte så konstigt att hon är som hon är... Nej ni får se en bild på min favorit - Hero :)


Sedan så bjuder jag även på bilder på en blogglayout som jag jobbat på idag samt en photoshoppad bild på mig :)

Självaste bloggsidan

Fakta om bloggen och om mig

Länkar till andra bloggar

Och jag då ;)

xoxo/Emma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar