13.4.10

Johanna Sundberg

Idag så skickar jag ett fint sms till Johanna om morgonkvisten och frågar ungefär hur läget är, och det jag får till svar är:

- "Haha okej. Jag har just dragit ut två tänder B-) min haka hänger."

Och till följd av detta så skickar hon ett MMS där hon ser ut som om hon fått en gigantisk haka och ser oerhört äcklad ut. Detta fick mig att slå en pling till henne för att höra hur hon mår...

Johanna - "Chhej!"
Jag - "Hej Johanna... hur har du det?"
Johanna - "Chag år chra, chag chäer hig chjätteduchig!"

Tro det eller ej, men efter ett tag så lärde man sig att förstå sig på henne, och det visade sig att hon sovit ungefär 3h, druckit en liter vin på morgonen, tvingat tandläkarna mot alla odds att bedöva hela underkäken och dra två tänder på samma gång.

Johanna - "Chag hal taat hort e oullstuch!"
Jag - "Har du tappat bort en bomullstuss? Har du svalt den?"
Johanna - "Chag eet ite! ää, u hiaa chad e! e ar uer ungan!"
Jag - "Hittade du den under tungan?"
Johanna - "Aa!"

När jag tog mig till Johanna så sitter hon fortfarande med bomullskuddarna kvar i munnen, blod längst hela läpparna och ler med överläppen så att underläppen får en konstig fyrkantig form.

Den damen alltså!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar