20.4.10

CSN-varning?

Nu har jag precis skrivit en massa ordbajsande i en uppgift som jag skickat in. Oj vad jag är duktig nu! Första uppgiften jag gjort på LÄNGE!

Jag har länge funderat på en sak.. Hur dum får personen som sätter skolschemana egentligen vara?! Jag menar, hur dumt är det inte att sätta ett fett hål på en treas schema? Sista året är man ju som mest skoltrött och som mest SKOLKBENÄGEN!

Varför inte sätta treornas scheman först så får ettorna och tvåornas scheman anpassa sig efter vårt? Det är ju mycket smartare att sätta bra scheman på treorna så finns det kanske en chans att alla går på sina lektioner? Jag menar, det är säkert 7-9st i bara min klass som har CSN-varning bara för att de har dålig närvaro! (inte jag)

Jag vet, jag är dum! Man kan inte bara göra så, men det hade vart sjukligt smart ifall man ville höja närvaroprocenten i skolan! Min klass har ju inte alls fått någon skit för vår dåliga närvaro... inte alls...

Men snart tar jag studenten i alla fall och då är det slut på detta elände!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar