10.1.10

Tvångsbloggar

Tydligen så är inte mina läsare nöjda med min oregelbundna uppdatering - jag bloggar tydligen alldeles för sällan. Jag tänkte därför dela med mig av en film på YouTube som kan relateras till min dåliga uppdatering.

KLICKA HÄR!

Sedan har min vän Johanna startat en trend att skriva om sina vänner, fast hon har helt plötsligt slutat med det (ingen aning varför) - så hon slutade alltså just innan hon skrivit om mig. Och nu sitter hon och ber mig att skriva om henne? Vad är det för stil?! Nej, jag förstår mig helt enkelt inte på den damen, men jag skriver om henne bara för att ha något att skriva om.

Johanna är en dam som jag träffade första gången när jag började ettan på gymnasiet. Hon var då ingen pigg och glad pingla så jag såg henne som en liten fjortis som hatade skolan och som bara satt och stirrade ner i bänken hela första skoldagen.

Jag småpratade med
henne lite då och då, men ingen närmre kontakt - först sommaren mellan tvåan och trean. Då började vi hänga lite - visserligen mot min vilja, men det brukade ändå bli hyfsat kul när vi hängde. Sedan veckan innan skolan skulle börja igen så blev en resa till Grekland inplanerad, något jag inte längtade till. Resan blev lyckad och nu sitter jag fast med henne.

Enda anledningen till att jag är med henne är för att ingen annan annars är med henne, jag vill inte att hon ska känna sig utanför. Men framför allt så är det hennes mamma som betalar mig för att vara med Johanna - stackars liten.

Love you honey <3, eller?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar