23.1.10

Lördagsrock

Ja, idag har jag vart på lördagsrock med Amira. Detta var en mycket intressant upplevelse måste jag säga.

Det var så att min kära vän Tomas skulle spela så jag bestämde mig för att fara dit - men jag kom i blindo, ty jag visste inte att det skulle vara så mycket Heavy Metall band som spelade före/efter Tomas band. Alla Heavy-Metall banden spelade så sjutton högt så man fick öronont, och man kan ju inte hålla för öronen heller för det är ju dålig stil.

1. Ett band stod och Head-Bangade sig genom hela sin spelning

2. Sedan stod detta band framme vid scenen när alla andra band spelade och Head-Bangade.

Där har vi Head-Bangarna
Tomas band, som var helt över förväntan! Tummen UPP!

Sedan bjöd Tomas mig på en kaffe på Troja där vi satt och drack och pratade om allt mellan himmel och jord.

Tummen upp för denna dag helt enkelt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar