26.1.10

Emma goes tired

Jag förstår mig inte på min eviga trötthet! Jag kan förstå orsakerna till att jag var trött förut - åt dåligt, tränade aldrig och sov dåligt. Men detta verkar hålla i sig längre än väntat!

Trots att jag börjat simma 1-2km / 6 dagar i veckan och slutat med att äta köpmat och onyttigheter så är jag ändå trött!

Jag har testat sova allt mellan 4-12h för att hitta min perfekta sömntid, men inget fungerar särskilt bra. 12h var jag som piggast, men det är som att min kropp vill sova ännu längre - men det går ju inte för då måste jag typ lägga mig direkt då jag kommer hem från skolan!

Om det är någon som har något mer tips om hur jag ska kunna bli pigg - så säg det... NU!

Till sängs jag nu går, yooohoo!
(pekar mot min säng som jag nu ska besöka)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar