22.9.09

Igår

Jag tänkte att jag skulle lägga upp bitar från mitt och Johannas samtal som vi hade via msn igår. Förskräckligt lärorikt osv... Men det kan nog kallas.. Emmas höjdpunkter...


Emma säger (22:36):
tror du att du kan fixa dig?
I så fall behöver du photoshop och ta bort den där bölden mellan dina axlar

- Johanna (: säger (22:37):
eh
ursäkta?
vet du vem jag är?
ja är...
ORKESTEROLGA!
mästarnas mästare

senare...

Emma säger (22:39):
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaah
Men du kan vara en....
MUAHAHAHAHHA
SNIGEL!!
Jag ska lägga jättemånga mördarsniglar i ditt skåp i morgon så de äter upp alla dina anteckningar!

- Johanna (: säger (22:39):
:)

- Johanna (: säger (22:40):
ta några ur ditt hår

Emma säger (22:40):
Jepp, för jag har odlat till detta tillfälle

Emma säger (22:41):
sedan ska jag även ta min kackerlacksarme från min lägenhet och be dem anfalla din brevlåda!

- Johanna (: säger (22:41):
min brevlåda är helt överfylld av beundrarbrev m så dom ryms tyvärr inte

Emma säger (22:42):
de äter upp dem!
sliter dem i stycken!

Emma säger (22:43):
och lämnar endast ett ondskefullt meddelande från mig.. ett kolsvart kuvert.. ett kolsvartsvart papper... med kolsvartsvart text.. där det står. "död..."

senare...

- Johanna (: säger (22:46):
du
varje gång jag är med nån på stan och ser dig
frågar dom
"visst är den där töntiga tjejer emma?"
och ja ba
"ja."

Emma säger (22:47):
SPEGEL

- Johanna (: säger (22:47):
tjejen*

Emma säger (22:47):
Nej, det säger de inte

- Johanna (: säger (22:47):
det funkar inte på msn

Emma säger (22:47):
de säger att jag är en lömsk figur som är dödscool som skickar dödscoola meddelanden

- Johanna (: säger (22:48):
jaså, du har skickat dödshot till alla du? vilken hyvens flicksnärta!

Emma säger (22:48):
Nej, jag är egget på en kniv

- Johanna (: säger (22:49):
du är ägget I en fucking höna

Emma säger (22:49):
jasså.. det var så det var..

Emma säger (22:50):
blandade ihop det lite

senare...

- Johanna (: säger (22:52):
nu blandade du ihop det igen emma, det var.... ja vem som gjorde det? HMMMM???

Emma säger (22:54):
DU tror du är så cool när du är Lizen!!
Du är skidzofren!
När ska deet koppla?!?!

senare...

- Johanna (: säger (22:58):
kanske ska ta en extra titt under sängen också
nightynight

Emma säger (22:59):
Åååh!
Vänta bara..

- Johanna (: säger (22:59):
theodor (L)

Emma säger (22:59):
Du ska checka ditt skåp i morgon...nogrannt!
Ylva (L)


Svara ärligt, vem var coolast?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar