21.9.09

Inspiration

Jag blev just inspirerad av min tappre vän Johanna att skriva ett fint litet blogginlägg ikväll. Jag sitter här - vaken men trött och väntar på att mina rabatter ska gro klart så jag kan rensa dem och sedan så nytt. Jag kan ju inte sitta här hela natten liksom? Jag har blivit influerad av spelet FarmVilleFacebook där man har en liten farm som man tar hand om. Men nu är det bara 1h kvar tills det är dags att ta hand om min farm! ;) hahah! Grymt beroende!

Vad har hänt mig på senaste tiden? Jo, absolut inget speciellt men ändå allt på samma gång. Jag har varit i Grekland i 1 vecka med Johanna som jag tror hon kallas... Sedan har jag haft det trevligt här i kalla Sverige.


NEJ! Nu helt plötsligt kom John Blund och pudrade sand i ögonen på mig! Hur ska jag klara en timma till om jag har sand i ögonen?! GAAAH! Jag får väl bjuda på ett längre inlägg när han den där John gett sig!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar