23.3.09

Ett simpelt liv utan direkt mening

Visst kan ett liv vara ljust och lyckligt.. Mitt liv just nu är mer som ett mörker med några få ljuspunkter emellanåt. Jag är så fruktansvärt arg just nu på allt och alla (ta inte åt er, jag är bara på dåligt humör). Jag funderar på om det har något med mitt plötsligt minskade sockerintag. Jag känner bara som att jag vandrar runt bland en massa besvikelser - allt går bara fel! Jag bråkar så mycket på stackars oskyldiga Christofer, förlåt mig hjärtat, men jag är glad att du finns och kan stå emot mina aggroutbrott.
Jag tänkte punkta upp några av mina snedsteg som hänt under en kort period.

1. Jag har bråkat på Christofer för ingenting
2. Jag har klätt på mig alldeles för lite när jag ska ut så jag fryser hela tiden
3. Jag har beställt kläder i min storlek, men glömde att det var franska storlekar så allt blev för litet
4. Halkat på isen och sträckt innersida lår
5. Smygbrutit mitt godislöfte
6. Ätit skräpmat så att jag mår illa
7. Lovat mer än jag kan prestera
8. Sagt en massa saker som jag sedan ångrar skarpt
9. Fått gråtattacker
10. Skjutit upp alla läxor så allt ligger på hög och väntar på mig nu

Okej, vissa saker är självförvållande men ibland tycker jag faktiskt att det är rätt synd om mig bara sådär.



Hejdå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar