9.3.09

Längtar

Finns det någon fler än jag som längtar något så förbaskat till sommaren? Visst, jag tyckte att förra skolåret var segt, men det är nog ingenting i jämförelse med detta?!
Man går ut i
mörker, sedan in och sätter sig i ett vitt rum, sedan ut igen - och vad är det då? MÖRKER!!!
Okejokej, nu har det börjat ljusnat, men det är fortfarande ingen sol och vi har inget väder att gå ute i sommarkläder som man kanske önskar. Själv har jag shoppat något sjukt mycket grejer på sista tiden så jag nästan blir nervös att jag inte kommer att ha råd med att resa utomlands sedan! spara spara spara...
Nej nu måste jag nog kila för annars så kommer det bara att bli ett sådant där typiskt Emma - inlägg där jag bara skriver vad jag gjort under dagen och vad som skall komma den nästa dagen. Jag håller i varje fall på att utveckla min skrivteknik litet.

Adjöss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar