3.5.09

Att dela med sig

Ja, nu åter igen. JAG ÄR DÅLIG PÅ ATT UPPDATERA MIN BLOGG.
I varje fall, kvällen har jag tillbringat med Elin, Persson och Johanna. Fyra små enstöringar i en liten stuga - kan inte bli bättre!

Att dela med sig är viktigt.. Detta har vi fått lära oss av alla dagisfröknar, lärare och föräldrar - därför har vi nu börjat dela med oss. Elin får först en storlek större bröst av mig, sedan får Persson och Johanna dela på en storlek av mina bröst också, så får jag behålla en C-kupa. Det hade varit lagom. Sedan får jag och Persson lite rumpa av Johanna. Nu har vi alla blivit tilldelade!

Pga min födelsedag, 1/5, så har jag blivit firad ikväll av mina vänner ute i Elins stuga. Pizza, Robinson och glada tjejer resulterade i många fina bilder. Tack för en underbar kväll tjejer!




Johanna och Persson posar


Elin, Jag och Persson tog en charmerande bild


Elin är bara tokig :)


Cool va? Mitt öga ryms i Perssons töjning

Tack för mig. Hejsvejs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar