6.3.09

Sista fredagen på lovet

Hej hej!

Sammanfattningsvis kan jag bekänna att lovet har blivit lyckat! Jag misstänkte att det skulle bli ett skitlov eftersom jag skulle på begravning i början (Ogillar det hårt). Men det visade sig att självaste begravningen var jättefin och gammelmormor vilar tryggt där nere i jorden.
Sedan träffade jag en del av min släkt och det var skittrevligt! Jag har inte träffat en del av dem på ett tag, så jag fick nästan en chock när jag såg dem.

En kommentar som väldigt vanligt på tillsättningar då man får träffa folk från förut är - "Hej Emma! Kommer du ihåg mig?" Jag menar, förväntar sig människor att man ska komma ihåg dem när man typ var fyra år när man såg dem sist? Jag är då inget bra på att ljuga så jag svarade självklart nej och personerna kände sig nog antagligen hyfsat generade - vilket roade mig enormt. Okej, jag är en ond människa, jag kan inte hjälpa det!

Sedan följde min kära kusin Emelie med oss hem hit till kalla Luleå. Hon fick minsann uppleva norrlands fina klimatförändringar som varierar från dag till dag. Hon måste sannerligen komma hit oftare. Nu menar jag inte för klimatets skull, utan för att det har varit skitroligt, och jag känner att vi har verkligen tappat kontakten och jag trivs med henne.

Idag efter en date med Johanna på stan så känner jag mig hyfsat pigg och glad, trots att jag inte fått i mig någon middag ännu. Det är nu bestämt i varje fall att jag ska följa Johanna och Linn till Turkiet i sommar, jippie! :D Chrille dissade min resa så då dissade jag honom. Något kul vi kommer ha det där ute - men jag kommer inte komma undan min saknad efter Chrille.

Jag läste precis Linns blogg, innlägget "Utseende!" och fick en fin tankteställare, en väldigt bra tanke och jag måste säga att jag håller med i detta, fast, det är något kul ändå att göra sig fin, men vad man tillfredsställer med att göra det är en annan fråga.
Linns blogg : http://forawhile.blogg.se/


Men nu ska jag ge upp detta och försöka att hitta på något tills Chrille kommer hem och kan äta middag med mig.

Ses!
Kram/Emmis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar