13.3.09

Tatueringar...

Jag är väldigt sugen på att tatuera mig.. Frågan är bara vad? Vart? När? Visserligen har jag några idéer, men jag vet som inte priser eller om jag ens är riktigt säker med motiven. Matilda i min klass gjorde en tatuering när hon var i USA - motivet var en lilja och något mer mönster, jättefin blev den. Jag vet själv inte riktigt.. Har funderat på en örn och en speciell typ av drake (för alla er som sett spirited away, så är det en sån som Haku är fast i lite andra färger som typ svart och rött).
Är det någon som har några förslag så kan ni gärna skriva i kommenteragrejen, tack ;)

Hejs!

2 kommentarer:

  1. ååh spirited away! En sån vore fin att göra :)

    SvaraRadera
  2. Åh love, det finns så mycket att göra, emn tänl bara på att den ska ha betydelse, för även om du blir less på motivet så kommer meningen vara viktig! <3

    Btw så äger jag som hittade till din blogg aldelens själv. Pussar

    SvaraRadera