11.2.09

Okej, jag ger väl snart upp... Jag är inget vidare bra på att uppdatera min blogg och jag blir nog ganska påmind om det varje gång jag börjar läsa någon annans blogg att jag kanske bör börja skriva igen. Till alla er bloggare som uppdaterar sin blogg, detta inlägg är ägnat just till er! :P
Jag sitter här och har ätit för inte allt för länge sedan och har en däckad pojkvän i min säng. Jag förstår inte riktigt hur han kan vara så trött utan att ha någon särskild anledning. Haha! Stackars lillen... Han måste köra hårt på skolan!


Allt förresten går bra i skolan bara det att min nye lärare inte är så värst trevlig mot mig. Jag vet att jag klagar, men det är så fruktansvärt irriterande att ta skit från någon som man inte ens har någon djupare relation till. Och till
dig kära Hanna, jag lovar att inte berätta för henne att jag känner dig ;) (internskämt). Vi har en massa småtjafs läxor men inget större problem just nu.. Mitt största problem just nu är nog alla hjärtans dag. Jag vill göra något speciellt med Christofer, men jag är rädd att så kommer inte bli fallet. Jag tror mer att vi säger en massa saker som vi ska göra, sen händer det inte för att vi kommer vara så slöa eftersom jag vaknar så tidigt och väcker honom när han behöver sova när han varit upp till två natten innan. Haha! Jag är elak... Jag vet :P



I övrigt har det inte hänt särskilt mycket heller. Jag har mest suttit hemma och läst böcker och lekt med Baloo och Nisse - vilket fungerar jättebra för övrigt. Dom har börjat lyssna på mig helt nu och är
jättetama jämfört mot i början då de var lite rebelliska för att testa mina gränser (som jag ser det) men det är ju en sak att diskutera kanske... ;)
Christofer har köpt en bil som han håller på att pilla med nästan varje dag, vilket gör att jag blir hyfsat rastlös. Jag leker som inget speciellt med någon kompis, utan det är mest på skolan som jag är med någon. Men igår var jag faktiskt med Lisa - vilket var skitskoj! Vi permanentade hennes hår och det vart fint faktiskt. Jag fick även en liten inblick i hennes musikaliska familj - till och med hennes far drog en liten trudelutt för mig! Söt! :D
Och förresten så gjorde Lisa något utomordentligt fantastiskt roligt igår! Det var faktiskt nästan i klass med när Kajsa sprang in i en dörr när hon nyss flaschat rumpan för mig. Jo, Lisa testade att snusa. Grupptrycket steg när Lisa blev förfrågad om hon ändå kanske skulle testa ta en snus och hon bestämde sig för att ta steget. Så
fruktansvärt roligt! Hon blev så klart lite snusfull... på mattelektionen! Haha! Jag är nog ganska skylldig till hennes testsnus... Jag var den som uppmanade henne att testa när hon blev erbjuden av Johanna S.
Jag sa då att jag testar snusa när Lisa testar att snusa igen - vilket aldrig kommer att hända, så jag känner mig hyfsat lugn :P


Förresten, Grattis Lisa på födelsedagen i förskott! (Fyller 18 i morgon)



Nu orkar jag inte skriva mer för jag ska väcka Christofer så ska vi leka med Chinchillorna så de får kuta på golvet en sväng:) Pusshejs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar