15.2.09

Den utdragna söndagen

Denna dag har spenderats helt med familj.
Jag har först varit hemma hos Chrille efter att ha sovit där från gårdagen (jättemysig), och där satt jag och skissade lite på olika saker som jag inte tror jag ids nämna här för jag orkar inte börja förklara och så :P
Sedan for jag och Chrille hem till mig för att äta pepparmackor med familjen, Linda, Mattias, Sandra, Petter, Mamma, Pappa och lilla Tindra :) Det blev jättemysigt och jag lekte mycket med Tindra i början men sedan blev hon trött och grinig och började använda tänderna så då dumpade jag henne istället och lekte med annat. Gott kvällsfika och en god dag, fast tröttheten håller på att äta upp mig. Jag tror även att jag håller på att bli sjuk, så det skulle vara rätt skönt om det bröt ut inatt.
Nej, nu ska jag leka med mina små prinsar här och sova sedan för att orka gå till farbror docktor i morgon.

Nattis!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar