14.2.09

Hej hopp gummigalosch!

Nu är det lördag och alla hjärtans dag... Kan man säga att det är en väldigt röd dag kanske? Jag vet inte riktigt i varje fall.. Jag gillar dagen skarpt, men pga mitt trötta jag som aldrig ger upp så går jag runt som en levande zombie!
Kvällen är planerad så att jag ska käka mat och se film hos hjärtat ikväll. Synd bara att jag inte kunde ta med mig mina två småprinsar hemifrån så man kunde mysa med dom också med tanke på att Chrille sover tungt i ungefär femton timmar medan jag sover som högst kanske nio-tio timmar :P Nee, jag kan ju i och för sig ta med sig sin bok och läsa, trots skallebanget som tillkommer.
Just nu är allting jättetröttjobbigt för alla som ville veta, men ska bli skönt med lillhjärtat ikväll i varje fall :)

Nu är det dags att gå för att göra någon nytta.
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar