24.2.09

En tisdag innan en onsdag

Ja, okej. Rubriken är ganska självklar, men jag orkade inte sitta och klura ut något fyndigt, för det är ändå ingen som lägger någon stor energi till att läsa den fram och tillbaka. Visserligen så finns det kanske någon som läser min blogg och fastnar på att läsa rubrikerna eftersom att det jag skriver i resen av bloggen är mest bara en massa struntprat- fast ändå mitt liv.

Jag har vandrat runt lite som i en dvala idag, precis som i en dröm, då man kan bli tilltalad, men egenligen så hör man inte utan bara dösvarar. Nog lyssnar man men man orkar inte lägga någon större energi till att verkligen förstå vad som sägs. Nu är det snart dags med att börja jobba, men jag har typ gjort klart mitt arbete och väntar på feedback, så det finns inte så mycket jag kan göra för ens margareta kommer. Och bajsrumpa! På torsdag har jag matteprov, och jag kan verkligen inte ett piss. Jag tror jag måste nästan hoppa av kursen innan jag får ig.
Annars inget mer att säga.

Bye! / Emma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar