23.2.09

Jag som skulle bli effektiv... Haha!
Jag är nog ganska dålig på det här med att blogga. Idag i varje fall så har jag varit på körskolan och tränat lite med Gunnar. Han är rolig, haha!:P Sedan har jag varit i skolan och kom precis hem innanför dörren för ungefär tjugo minuter sedan.
Jag funderade på att plugga lite teori nu men jag kan inte logga in på min användare! LESS! Så jag får väl sätta mig och spela lite The Sims eller nå! haha, jag är en nötare! Sedan blir det laga middag till familjen, köra till storheden och handla mat åt småpojkarna och sedan dansa affrojazz, svinskoj!
Fick även nyss kontakt med en gammal barndomskompis, Lovisa, från övik, vilket gjorde mig jätteglad för jag har inte hört av henne på jättelänge. Hoppas vi får igång kontakten igen!

Hejdå nu ska jag spela sims!!!! muahahaha! /Emma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar