11.5.10

fisflaggan

Ännu en gång har jag och Johannes delade meningar! Vi pratar om att han ska bli superhjälte och jag tyckte att han skulle ha en flagga i bakfickan så den fläktar då han fiser så det kunde bli en bra slogan som "fisflaggan", men Johannes höll inte med...

JOHANNES säger (21:08):
tycker inte det känns så superhjälteaktigt alls att gå runt och fisa
däremot att ha en flagga på rumpan, så fladdrar den när jag springer
eller när det blåser mycket om jag står på nått tak och spejar

Emma säger (21:08):
ja, det lät ju.. coolt

JOHANNES säger (21:09):
himla bra grej ändå
kul grej att säga när man är trött på jobbet också
"alltså det var himla mycke superhjälte-trubbel inatt"
så suckar man lite och tar en kopp kaffe

Emma säger (21:10):
flaggan fläktade som aldrig förr!

JOHANNES säger (21:10):
den gick nästan sönder
så mycket var det att göra!

Emma säger (21:10):
ja, så mycket fick du kuta framför allt!

JOHANNES säger (21:12):
så ringer superhjälteklockan på natten
så är det helt långt
åååhhhhhh svartöstan!

Vi löste det ändå bra tycker jag! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar