25.5.10

bränna barn i stora ugnar!

Emma säger (23:28):
NU GÅR JAG OCh LÄGGER MIG!
I VREDE!

JOHANNES säger (23:29):
why?
berätta nu här

Emma säger (23:29):

för att du retar gallfeber på mig!


JOHANNES säger (23:30):

förklara varför! förutom att jag "sänkte" titanic


Emma säger (23:30):

nej, du babblar över mina åsikter

dumma unge

försöker omvända mig

till ondskan

och egoismen!

JAJA

jag är väl egoistisk!

MEN ÄNDÅ!


JOHANNES säger (23:32):

jag försöker inte omvända dig, och framför allt inte till egoism. det finns många jag skulle dö istället för.


Emma säger (23:33):

sluta vara så fredlig!

visa sting!

ONDSKA!

tål inte sånt här smör!

det ska vara rått och torrt!

brännvin och BLOD

världskrig! bränna barn i stooora ugnar!


JOHANNES säger (23:35):

jag gillar inte stora ugnar

bränna barn däremot är ju alltid kul en söndag eller så


Emma säger (23:36):

ja, skjysst underhållning liksom

som att grilla mashmallows!


JOHANNES säger (23:36):

bebisar är dom bästa

dom får inte vara för utvecklade och så

eller vad tycker du?

jag gillar dom bäst när dom fortfarande är lite baby-tjocka och så


Emma säger (23:38):

nej, jag gillar ändå de vid 6-7års åldern - lite knapri
ga!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar