16.1.11

Punkt 1 – Presentera mig själv.
♥ Punkt 2 - Meningen med mitt bloggnamn.
♥ Punkt 3 - EN sak jag älskar från min garderob
♥ Punkt 4 – Det här åt jag idag.
♥ Punkt 5 – Vad är kärlek.
♥ Punkt 6 – Min dag.

♥ Punkt 7 – Min bästa vän.

I mitt förra inlägg så skrev jag inte direkt alls vilka jag syftade på, men nu är jag så säker jag kan bli! Min dag idag har varit lång och jag har gråtit samtidigt som jag skrattat och allt har varit ett enda kaos. Det var nämligen så att jag blev informerad om att det fanns en risk att jag inte skulle få något studiebidrag denna termin, allt kaosade, men då fick jag verkligen ett wakeupcall!

Det första som hände var att jag ringde till mamma och berättade som det var, hon blev inte besviken på mig utan hon blev bara arg på att pengarna skulle bedömas efter min hälsa i höstas. Några timmar senare så ringde mamma och berättade att både hon och pappa välkomnade mig hem med öppna armar, och om jag ville så skulle pappa även ställa upp och låna ut pengar åt mig om jag verkligen ville fortsätta studera - och även hjälpa mig med studieplanering och allt, hela kittet!

Sedan har jag gått och oroat mig, undrat vad jag ska göra för att det skulle bli rätt. Jag ville inte lämna mina nära och kära här, men samtidigt så kändes det väldigt mycket som att jag bara ville ge upp. Sedan ringer min syster Linda och jag berättar hur läget var. Hon räddade mig ur allt! Hon berättade att jag inte behövde oroa mig och allt det där, hon fick mig glad igen!

Med detta vill jag säga att min familj är det viktigaste för mig, mina bästa kompisar! Med dem kan jag skratta, gråta och bråka med utan att det någonsin skulle göra någon skillnad i vårt förhållande. En riktig vänskap är att man ska kunna bråka, man ska kunna göra varandra besvikna utan att det ska göra någon skillnad, utan att man ändå håller sig som vänner. Min allra bästa vän är nog Linda, min syster. Sedan jag var liten så har Linda alltid varit en förebild för mig, något jag strävade mot och såg upp till. That's it!

♥ Punkt 8 – Ett ögonblick.
♥ Punkt 9 – Min första kärlek.
♥ Punkt 10 – Det här hade jag på mig idag.
♥ Punkt 11 – Mina syskon.
♥ Punkt 12 – I min handväska.
♥ Punkt 13 – Låtar jag kan lyssna på om & om igen
♥ Punkt 14 – Vad hade jag på mig idag.
Punkt 15 – Mina drömmar.
Punkt 16 – Det här är jag beroende utav.
Punkt 17 – Mitt favoritminne.
Punkt 18 – Min favoritfödelsedag.
Punkt 19 - Min absoluta favoritlåt
Punkt20 – Någon jag vill byta liv med för en dag, & varför.
Punkt 21 – Ett annat ögonblick.
Punkt 22 – Det här upprör mig.
Punkt 23 – Det här får mig att må bättre.
Punkt 24 – Det här får mig att gråta.
Punkt 25 – En bild från mitt rum/lägenhet
Punkt 26 – Mina rädslor.
Punkt 27 - Min favoritfärg
Punkt 28 – Det här saknar jag.
Punkt 29 – En nytagen bild på mig & 10 faktapunkter om mig.
Punkt 30 – Ett sista ögonblick.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar