6.1.11

Punkt 1 – Presentera mig själv.
♥ Punkt 2 - Meningen med mitt bloggnamn.
♥ Punkt 3 - EN sak jag älskar från min garderob
♥ Punkt 4 – Det här åt jag idag.
♥ Punkt 5 – Vad är kärlek.
♥ Punkt 6 – Min dag.

Idag vaknade jag upp på tok för sent för att ens nämna det här i bloggen, och direkt när jag klev upp så satte jag mig vid datorn för att läsa av det missade händelserna. Efter detta så satte jag igång med att plugga till tentan som jag har den 11e.. Ugh.. Jag läste Olga Dysthes bok som jag just nu inte minns vad den heter, 30 sidor, och drack typ 10 glas isvatten och en mugg kaffe. Klockan 19:04 åkte jag med bussen till stan för att käka på Waldorf för att fira Johannas födelsedag (grattis igen!) och sedan for jag hem och har slösuttit vid datorn.

Visst har jag haft en händelserik dag?... NOT!

♥ Punkt 7 – Min bästa vän.
♥ Punkt 8 – Ett ögonblick.
♥ Punkt 9 – Min första kärlek.
♥ Punkt 10 – Det här hade jag på mig idag.
♥ Punkt 11 – Mina syskon.
♥ Punkt 12 – I min handväska.
♥ Punkt 13 – Låtar jag kan lyssna på om & om igen
♥ Punkt 14 – Vad hade jag på mig idag.
Punkt 15 – Mina drömmar.
Punkt 16 – Det här är jag beroende utav.
Punkt 17 – Mitt favoritminne.
Punkt 18 – Min favoritfödelsedag.
Punkt 19 - Min absoluta favoritlåt
Punkt20 – Någon jag vill byta liv med för en dag, & varför.
Punkt 21 – Ett annat ögonblick.
Punkt 22 – Det här upprör mig.
Punkt 23 – Det här får mig att må bättre.
Punkt 24 – Det här får mig att gråta.
Punkt 25 – En bild från mitt rum/lägenhet
Punkt 26 – Mina rädslor.
Punkt 27 - Min favoritfärg
Punkt 28 – Det här saknar jag.
Punkt 29 – En nytagen bild på mig & 10 faktapunkter om mig.
Punkt 30 – Ett sista ögonblick.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar