3.1.11

Punkt 1 – Presentera mig själv.
♥ Punkt 2 - Meningen med mitt bloggnamn.
♥ Punkt 3 - EN sak jag älskar från min garderob

I somras när solen stekte så köpte jag mig två cocktailklänningar från Vero Moda här i Luleå, samma klänning - fast i olika kulörer. Den ena är vit/rosa randig med turkosa blommor och den andra är svart/vit randig med röda blommor, en i övrigt simpel klänning med knappar vid bröstet i samma kulör som blommorna. Tänk typ axelbandslös sjömansklänning style.. LOVE THEM!

♥ Punkt 4 – Det här åt jag idag.
♥ Punkt 5 – Vad är kärlek.
♥ Punkt 6 – Min dag.
♥ Punkt 7 – Min bästa vän.
♥ Punkt 8 – Ett ögonblick.
♥ Punkt 9 – Min första kärlek.
♥ Punkt 10 – Det här hade jag på mig idag.
♥ Punkt 11 – Mina syskon.
♥ Punkt 12 – I min handväska.
♥ Punkt 13 – Låtar jag kan lyssna på om & om igen
♥ Punkt 14 – Vad hade jag på mig idag.
Punkt 15 – Mina drömmar.
Punkt 16 – Det här är jag beroende utav.
Punkt 17 – Mitt favoritminne.
Punkt 18 – Min favoritfödelsedag.
Punkt 19 - Min absoluta favoritlåt
Punkt20 – Någon jag vill byta liv med för en dag, & varför.
Punkt 21 – Ett annat ögonblick.
Punkt 22 – Det här upprör mig.
Punkt 23 – Det här får mig att må bättre.
Punkt 24 – Det här får mig att gråta.
Punkt 25 – En bild från mitt rum/lägenhet
Punkt 26 – Mina rädslor.
Punkt 27 - Min favoritfärg
Punkt 28 – Det här saknar jag.
Punkt 29 – En nytagen bild på mig & 10 faktapunkter om mig.
Punkt 30 – Ett sista ögonblick.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar