21.7.10

I am the king of the world!

Mitt liv har självklart förändras från förra veckan. Jag tog hela helgen och gjorde en massa sjuka grejer och nu är jag back on track!

Det bästa med förra veckan, som annars bara var ett enda kaos, var att jag och min vän Persson slöt fred igen efter att ha bråkat i flera månaders tid. Egentligen skulle jag kunna säga att det är det bästa som hänt på flera månader faktiskt och jag har saknat den tjejen något så sjukt att jag betett mig som världens mongo i allmänhet. Att förlora en kompis helt så där som jag gjorde var bland det värsta jag gått igenom! Hoppas det inte händer igen!

Nu bor jag i varje fall hos Linda och Mattias för en månad framöver för att Sandra har min lägenhet i en månad. Ganska mycket folk för min smak, men det går nog himla bra ändå måste jag säga!

Du är som ingen annan...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar