8.7.10

Coop Forum

Jahapp, nu har man snart bränt av en månads arbete på Coop Forum. Jag har tänkt på att ungefär varannan gång jag möter en kund så låter jag så ofantligt falsk!

- "TJÄNNA! Och vad kan du tänkas ha på hjärtat då?... Alspånsrökt skinka? Jaasså, ja det är faktiskt också min favorit!" osv..

Nu kanske du tror att jag ljuger för kunden när jag alltid säger att den skinkan de köper är min favoritskinka - men NEJ! Alltså, när jag står och skivar skinka så måste man ju som provsmaka när det blir lite snett osv, vilket händer förträffligt många gånger per dag. Det känns nästan som att jag går på skinkdiet.. finns det någon sådan?

Jag måste även berätta att jag har nog världens fulaste mössa på mig när jag jobbar - jag skojar INTE! Det är nästan så jag gömmer mig när det är folk som jag känner som kommer för att handla.

Till och med denna mössa är snyggare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar