27.7.10

BLOGGRAPE!!

Vad tusan! Jag beskyller endast mina syskon - Linda och Mattias för denna förskräckliga händelse!

Upptäckte inte först idag att jag blivit bloggrapead. Läste inlägget och tänkte - "nä, detta håller jag inte med om! När skrevs detta?" Sedan kom jag på att jag facerapeade Linda här för någon morgon sedan och insåg vem som kan ligga bakom det. Mattias har jag även hotat med om att ifall han inte är noga med att logga ut från facebook så kommer det att hända även honom. SKIT!

Så till alla er som började läsa min blogg endast för att det skrevs att jag diggar Ultima Thule så måste jag göra er besvikna. Jag lyssnade på dem som ung för att jag inte fattade vad de sjöng om, men faktiskt inte längre. Lyssnade på Hel & Ultima Thule, några låtar de gjort tillsammans - men inte mer.

Ser du mörkret i mitt hjärta, ser du mörkret i min själ. Jag gråter utan tårar och jag hatar...

NU ÄR DET KRIG!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar