15.6.10

Ett fett glas vatten senare..

Japp, då har man gått och blivit sjuk igen. Vilken tur att jag har min butler Nils som gör alla mina ärenden - shoppar mat, kläder, fläktar mig med palmblad när det blir på tok för varmt osv...

Nejmen, skämt och sido! Alla vet ju att Nils hellre äter upp palmbladen än att fläkta mig med dem...! Nä, Nils har lyckats komma på hur man rymmer ut ur buren, så nu har jag fått möblera om i hans bur för att undvika att vakna upp till en sönderbiten lägenhet. Han lyckades nämligen ta sig ur sin bur 2ggr under en timmas period, vilket inte var okej!

Nej nu ska jag låta hostan ta över mig. Lägga mig i sängen med ett fett vattenglas för att kurera mig inför första arbetsdagen i morgon. Hoppas jag mår bättre så jag inte nyser i allt jag ska göra - det hade inte vart coolt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar