1.6.10

creepy!

Det var en tjej som började skriva med mig på mailen på bdb och när det blir så här så blir det bara läskigt...

SandyGyal idag, 16:18
va snygg du va tjejen! ;)

JoEmma idag, 16:28
tackotack, detsamma bruden! ;D


SandyGyal idag, 16:35
tack du! ;)
har du fina fötter då?

JoEmma idag, 16:40
pratar jag möjligtvis med någon som har lite fotfetisch? ;)

SandyGyal idag, 16:42
jaaa hur visste du? ;)
va tycker dina fötter om det då? ;)

JoEmma idag, 16:45
usch hörredu! satsa på någon annan! lycka till, det finns säkerligen många fina fötter som du kan satsa på här i världen, men mina får du inte! :) jag behöver dem ungefär varenda dag så kan tyvärr inte lova bort dem!

SandyGyal idag, 16:46
jag skulle få dina fötter o må så bra!!!! du anar inte!

JoEmma idag, 16:48
tjaa, det tvivlar jag nog inte på om du syftar på fotmassage och pedikyr... men jag tror jag klarar mig faktiskt. är relativt snäll med mina fötter :)

SandyGyal idag, 16:48
nej jag menar mer än så! ;) mycket mer!

JoEmma idag, 16:51
tack, jag är inte lesbisk heller! tyvärr! jag bara är sån.. jag blir inte upphetsad av andra tjejer. visserligen tycker jag att det är synd eftersom att tjejer oftast inte är lika sviniga, men jag kan inte ändra min egen natur, tyvärr!

SandyGyal idag, 16:52
du har inte upplevt tjejer de därför! ;)
upplev mig ska slicka dina fötter tills du kommer!

JoEmma idag, 16:54
alltså.. jag är ledsen men jag tänder inte heller på fötter. gulligt att du försöker med mig men nej, jag är inget för dig likväl som du inte är något för mig gullet!

SandyGyal idag, 16:55
jag ska konvertera dig!
fan vill ju bara ha dig mer du e sååå het ju!

puss överallt ! ;)

JoEmma idag, 16:58
du kan ju alltid försöka, om du gillar att inte ha någon framgång! snälla vän, ödsla inte energi på en som tänder på folk av motsatt kön!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar