22.2.10

varning för innehållande matrial

Jag har fått sova ungefär 3h inatt. Jag kunde inte somna först runt 01.00 tiden, vaknade klockan 04.00, gick på toa och sedan ser jag ett troll i spegeln - MIG SJÄLV! Mitt högra öga var helt oigenkännligt, det var knallrött och helt geggigt. Sedan dess har jag vart vaken. Ögat har efter en hel del kurer börjat se ut som ett öga igen, men mitt hår har fortfarande sin morgonfrilla.

Linda och Mattias kom förbi för att checka läget och då tvingade de mig att lägga upp en bild på bloggen på mitt hår, men jag bestämmer mig för att inte skrämma er genom att visa mitt ansikte - ty det är näst intill oigenkännligt det också.

Okej, före och efter sova bilder på mitt hår! För er känsliga läsare som har fobier för rufsigt hår, keep your eyes shut!

Före...
Efter...
Måste medge att bilden inte gör mitt riktiga rufs rättvisa. Det ser MYCKET värre ut i verkligheten, men svårt att fota själv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar