21.2.10

01.21

Jag tänkte mest bara meddela att jag precis spelade röj på msn mot Halle, han förlorade!! HA!

Emma säger (01:13):
jag vann!

halle säger (01:13):
du kan ju itne säga att du vann när spelet avslutas av sig sj
ja hade ju inte gett upp

Emma säger (01:13):
nää

halle säger (01:14):
du behövde en flagga till

Emma säger (01:14):
det stod att jag vann

det lät hurra musik
och så stod det att jag vann
LOSER!

halle säger (01:14):
men för att du hacka spelet så att du kunde stänga av d för mig för att du skulle få höra ljuv musik
du suger

Emma säger (01:14):
HAHAHAHA
DÅLIG FÖRLORARE!

halle säger (01:15):
ja kan ju inte vara en dålig förlorare när ja inte har förlorat, trögnacke

halle säger (01:17):
hähä, okejdå ja förlora på spelat ja aldrig har kört förut
bläää
men du är ju feg som väljer ett spela som är omöjligt att förstå sig på

Emma säger (01:20):
hahah
nää
det är ju skitenkelt
hör till att man ska kunna röj-reglerna!
ALLMÄNBILDNING!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar