30.12.10

Punkt 1 – Presentera mig själv.
♥ Punkt 2 - Meningen med mitt bloggnamn.

Tanken när jag skapade mitt bloggnamn var att jag heter ju Emma Johansson, och därför att det skulle bli som JohanssonEmma, men det tyckte jag själv blev för långt så därav namnet. Sedan efter att jag skrivit namnet så kom jag ju på att i Luleå så säger man ju JO istället för JA, så då tänkte jag att man kunde läsa det lite som "Jo, Emma". Jag är alltid så snabbtänkt, jag vet!


♥ Punkt 3 - EN sak jag älskar från min garderob
♥ Punkt 4 – Det här åt jag idag.
♥ Punkt 5 – Vad är kärlek.
♥ Punkt 6 – Min dag.
♥ Punkt 7 – Min bästa vän.
♥ Punkt 8 – Ett ögonblick.
♥ Punkt 9 – Min första kärlek.
♥ Punkt 10 – Det här hade jag på mig idag.
♥ Punkt 11 – Mina syskon.
♥ Punkt 12 – I min handväska.
♥ Punkt 13 – Låtar jag kan lyssna på om & om igen
♥ Punkt 14 – Vad hade jag på mig idag.
Punkt 15 – Mina drömmar.
Punkt 16 – Det här är jag beroende utav.
Punkt 17 – Mitt favoritminne.
Punkt 18 – Min favoritfödelsedag.
Punkt 19 - Min absoluta favoritlåt
Punkt20 – Någon jag vill byta liv med för en dag, & varför.
Punkt 21 – Ett annat ögonblick.
Punkt 22 – Det här upprör mig.
Punkt 23 – Det här får mig att må bättre.
Punkt 24 – Det här får mig att gråta.
Punkt 25 – En bild från mitt rum/lägenhet
Punkt 26 – Mina rädslor.
Punkt 27 - Min favoritfärg
Punkt 28 – Det här saknar jag.
Punkt 29 – En nytagen bild på mig & 10 faktapunkter om mig.
Punkt 30 – Ett sista ögonblick.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar