13.12.10

Idag kör vi lite enkelt på ett HugoRosasharingentingvärldsligtattskrivaupplägg!

Tjenna Emma! Hur har du det idag?
Dagen ser ut som sådan att jag ska plugga nu fram tills klockan 15:30 (?) då jag ska ta bussen in till stan för att möta upp Fanney så vi ska hänga en sväng framför en kaffe, mycket att ta igen! Muhuhuhu...! Sedan blir det plugg tills Hanna slutar då vi ska se något som hon refererade till Svenska hjältar..? Har ingen större koll på vad detta är men det lär man ju märka om man är cool nog. Jag tror dagen kommer bli gööörgoo!

Annars då Emma, hur är läget och så? Joråtack! Det är rätt bra idag förutom att jag har lite dåligt samvete över att jag var rysligt otrevlig med alla som ringde mig i morse.. men sån är jag när jag sover!! Visserligen bör jag inte sova till klockan 13:00 men det är dessa SEPEtabletter!! HATE THEM!

Piss aot!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar