20.11.10

Linda säger (10:43):
ska vi äta tacos ikväll?

Emma säger (10:43):

tack
men nejtack
är inte så värst sugen
är död förstår du
då kan man inte riktigt tugga
lederna har blivit lite stela osv

Linda säger (10:44):

nej sånt är jobbigt när man är död
tugga alltså
vad har du då gjort för att förtjäna att dö?
Åh himla kommer bli jobbigt att få in dig i bilen
och hur lyckas du skriva?

Emma säger (10:44):

javisst!
steel
men jag är ju vampyr!!

Linda säger (10:45):

men då kan du ju tugga?

Emma säger (10:45):

jag har huggtänder..
lars nickar

Linda säger (10:45):

ah och kanske inte är så gott med tacos när du är vampyr heller
du får inte bita mig
och inte mattias
eller dockan eller tjock och fet

Emma säger (10:45):

reya har inget val för hon kan inte säga emot

Linda säger (10:46):

jag ska vakta henne

Emma säger (10:46):

inte tjock och fet heller
jag är snabb
det är inte precis som människor som konstant verkar ha rusningstrafik i hjärnan

Jag är trött, okej?
(och för er som funderar vem Lars är så är det min osynliga katt som alltid sitter på min hjässa)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar