8.8.10

varför?

Vaknade precis upp i min lägenhet för ca en halvtimma sedan - och jag kan säga att det var länge sedan jag fick vara helt ensam så nu känns det underbart! Man känner sig så sjukt avslappnad!

Mitt liv går just nu ut på att fokusera på att uthärda sista veckan på jobbet för att sedan ta mig igenom nollningen. Tänkte fara utomlands med avresedatumet 19 augusti eller något liknande för att få i mig lite D-vitamin före jag ska börja studera. Visserligen missar jag då nollningen men det bryr jag mig då rakt inte om!

Tittade precis ner på mina fötter.. de är svarta efter att ha spenderat kvällen på LuleåKalaset. Usch.. Faktiskt en väldigt lyckad helg om man frågar mig. Jämfört med alla andra gånger jag vart där så blir denna gång den absolut bästa gången!

Någon som vill följa utomlands?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar