25.5.11

Jag har kommit på att modeller inte alls har så stora ögon som det ser ut.. Det är sminket!!!

Hehehe...

Jag är en velig människa! Jag har planerat i flera år att tatuera mig och jag vet precis vad jag vill ha för tatuering. Idag bokade jag tatueringstid, i morgon ska jag avboka den.

Nu är jag dock säker - till hösten händer det!

Jag och min favorit!
Nu beger jag mig mot stan för att möta upp Fanney som bott i Götet i någon månad. Har hunnit läsa Kissies blogg och kommit på att jag kan vara jättelik henne ibland.. Bara titta här!

Benig och senig - precis som Kissie!

24.5.11

Då har jag äntligen testat att måla i Photoshop. Jag har gjort allt för hand, vart enda litet hårstrå och allt! Kan säga att det nästan gick mig på nerverna... Det är väl inte världsbra men som mina kära föräldrar brukar säga - övning ger färdighet!

Ja, jag blev inspirerad av piratfilmen...

23.5.11

Greetings

Laundrymonday är det enda tillfället som en lägenhetsägare kan vistas i de minst smickrande kläderna personen äger utomhus för att ta sig till tvättstugan (låtom oss i detta fall kalla personen Mr.X.). Det är tillåtet för att mest troligt så är alla andra kläder i tvätten så Mr.X. har inget annat att klä sig i. Mr.X. kommer att vara hemma hela dagen för att hålla koll på tiden - så det är inte lönt att sminka sig heller. Därför kör jag på denna outfit:

Spock!

22.5.11

Nu har jag fräschat upp mig och ska strax höra av mig till Hanna som jag ska spendera kvällen med i biomörkret!

Och ja, se det som en date om ni vill.
Man får ju nästan skämmas för sina sms nu sedan man skaffat iPhone.. Jag förstår verkligen hur lätt det blir fel när man skriver, precis som hemsidorna berättar!

Jag råkade för några dagar sedan skicka "Puss Mattis!" till Leo...
(det skulle vara "Puss nattis" för er som inte förstod det)


Bara en fin notis sådär på en söndagseftermiddag!

18.5.11

Nu drar jag på träning trots att jag mest bara känner för att lägga mig ned och sova.

Erkänn awesome t-shirt?

15.5.11

Idag har Hanna banana cuttat mitt hår så nu ser jag frän ut och i morgon blir det att komma till salongen efter praktiken för att bruka mitt presentkort. I övrigt så är jag bara mest velig, precis som jag alltid är!