29.7.11

Har precis lagt mig i sängen och väntar på min kära gamla skolkamrat, cruella devil. Nä, nu svamlar jag! Väntar faktiskt på John blund om jag ska vara ärlig. Mor och far sussar redan sött på gästmadrassen utan några sömnsvårigheter över huvudtaget trots kvällens traumatisla bravader! Mor mi säger att det är roligt att se mig städa ty jag gör det i sådant fokus och action. Själv känner jag mi mest beslutsam om att få erländet ur vägen så fort som möjligt.

Ville egentligen mest bara berätta att mina päron är här och hälsar på! :D detta kommer att bli en kanonbra helg med mina älskade föräldrar! Redan nu ikväll har jag fått såndant stöd så jag fick nästan dubbelslag.

Nåväl, nu börjar jag skymta John i höger ögonvrå, godnatt!

p.s./ Detta är mitt första mobilinlägg /d.s.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar