12.4.11

Veckan än så länge: Början av veckan har varit fantastisk! Känns som att livet lugnat sig lite och att jag har lite koll på vardagen och fick två härliga kvällar med personer jag tycker om, Leo och syrran! Idag kom till och med Emil och Lars hela vägen ifrån Älvsbyn för att shoppa och stannade hos mig för att dricka kaffe.

Bästa inköp: SODA STREAM! Nu kan jag bubbla allt jag vill - och tro mig, här kommer det experimenteras!

Sämsta inköp: Studielitteraturen... eller okej, inte sämsta men tråkigaste i alla fall!

Roligaste tanken: Jag kom på mig själv med att le som en hälsning till en uggla som log mot mig.. Det jag inte tänkte på då var att ugglan faktiskt var animerad och befann sig i min syrras tv-ruta..

Tråkigaste tanken: Rädslan för att ha jobbat för mycket så jag kommer få betala igen studielån. (ja, jag är lite paranoid och lättskrämd)

Högsta önskan just nu: Att äga en egen liten kattunge.


NU ORKAR JAG INTE SKRIVA MER JU!!
EMMA ÄR SOM KATTEN,
VAKEN MITT I NATTEN!!
Fick låna denna lilla söta Ragdollkattunge över ett dygn förra veckan... tro vart jag fick mina planer för att skaffa katt ifrån...?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar