29.9.10

mitt liv

Jag vet egentligen inte vad jag ska skriva just.. svågern tycker att jag ska skriva att jag var ner till Umeå och hälsade på familjen och då även honom, sedan tyckte han att jag skulle berätta att jag vill ha mitt piano NU och inte om någon vecka osv...

Själv tycker jag dessa ämnen inte är tillräckligt intressanta för att skrivas om så jag skriver bara någon rad om vad jag håller på med just nu:

1. Springer fram och tillbaka till Lulebos huvudkontor för att kolla upp tapeter och golv (har lust att renovera)

2. Säljer Nils pga brist på tid

3. Ser idol och badar badkar extremt mycket (har köpt några roliga bubbelbubbel)

4. Umgås med kompisar (mestadels Hanna)

5. Går skola (när jag inte försover mig)

6. Oroar mig konstant för min farfar

Punkt 6 är orsaken till att jag inte har sådan lust att skriva så mycket och så i bloggen, so now you know.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar